Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-21, 19:53 #27
Henke76 Henke76 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 200
Henke76 Henke76 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 200
Citat:
Originally posted by htiawe@Aug 21 2009, 16:42
Som kund tycker jag man ska kunna kräva att få tillbaka sina pengar direkt på sitt eget bankkonto istället för att varje liten butik har ett avtal med någon betalningstjänst.

Vad händer om betalningstjänsten går i konkurs efter att pengarna förts över till kundens konto? Är det företagets ansvar? Är det kundens ansvar att försöka övertyga konkursförvaltaren att han ska få tillbaka 272.50? (good luck with that)

Jag skulle tycka det var dålig service av ett företag jag handlat av om de inte kan sätta in pengarna på mitt konto, det var ju inte precis som att jag gjorde en beställning och sen mailade kundtjänst och talade om för dem att allt de behövde göra var att skapa ett konto hos Paynova så fick de sina pengar..
Exakt, ännu värre är det om det är pga problem i butiken som gör att kunden tvingas avbryta beställning t.ex att lagerstatus varit felaktig. Payson verkar tyvärr inte ha någon förståelse för problematiken.
Henke76 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat