Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-21, 16:42 #26
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
Som kund tycker jag man ska kunna kräva att få tillbaka sina pengar direkt på sitt eget bankkonto istället för att varje liten butik har ett avtal med någon betalningstjänst.

Vad händer om betalningstjänsten går i konkurs efter att pengarna förts över till kundens konto? Är det företagets ansvar? Är det kundens ansvar att försöka övertyga konkursförvaltaren att han ska få tillbaka 272.50? (good luck with that)

Jag skulle tycka det var dålig service av ett företag jag handlat av om de inte kan sätta in pengarna på mitt konto, det var ju inte precis som att jag gjorde en beställning och sen mailade kundtjänst och talade om för dem att allt de behövde göra var att skapa ett konto hos Paynova så fick de sina pengar..
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat