Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-21, 12:21 #3
sancar sancar är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 55
sancar sancar är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 55
Citat:
Originally posted by Ixzat@Aug 21 2009, 11:09
Hejsan Wn,

Jag har haft mailkonversation med ett webbhotells företag i en vecka nu över ett problem som känns som att det borde ha varit löst för länge sedan, då detta bara gäller en inställningssak som skall gå att lösas via företagets egen kontrollpanel, men som inte har fungerat. Detta har resulterat i att jag bland annat inte har kunnat skapa nya epostadresser och därför inte starta igång mitt projekt på allvar. Skall jag ge dom en sista chans genom att ringa dom också, eller anser ni att man skall kunna lösa ett sådant här problem via mail?

Hur lång tid anser ni att man skall ge ett webbhotellsföretag innan man börjar se sig om efter andra alternativ? Sedan den 17:e har det gått 10 mail fram och tillbaka mellan oss, dvs inte mer än ett svar från dom per dag.

/Micke
Precis som Mortekai säger så är det väldigt individuellt hur mycket man "tål". Jag skulle ringa företaget det är alltid lättare att prata i telefon än att skriva. Men sen är det bevis material om företaget lovar saker som det inte håller så har du inte bevis.

Tänkt igenom vad du vill och hur mycket projektet är värd för dig om den blir för mycket försenad. Det kanske lönarsig att du byter webhotell för att komma igång med projektet och tjäna in pengar. då är det värt och byta webhotell utan att ge en extra chans
sancar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat