Hur mycket man ska tåla är självfallet individuellt och det beror på många faktorer. Du har fått kontakt och trots det inte fått svar på problemet på 7 dagar vilket visar att du har ganska gott tålamod trots allt
Frågan är kanske vilket problemet är och i vilket läge man kan kräva ett definitivt svar på om situtionen kan lösas eller inte. Ibland är det så att hosting miljön helt enkelt inte kan anpassas till kundens begäran, men då är det viktigt att det kommer fram i god tid.
Webbhotell är kaotiska saker där det är mängder av personer som gör alla möjliga galna saker med sina konton och sitta på support är inte alltid lätt eftersom man inte alltid har direktkontakt med teknikerna (som inte alltid är världens pratgladaste gäng hursomhelst

) så ibland händer det saker, det är oundvikligt.
Ska du ge dom en till chans? Tja, det kan bara du svara på. Är du nöjd med tjänsten i övrigt och har tålamod att prata igenom situationen tills det blir löst, då tycker jag du ska ge dom både en och två chanser till. Vem vet vart du hamnar härnäst och vilka dina grannar blir där....
Lycka till och hoppas att problemet löser sig så snart som möjligt.