Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-21, 08:05 #33
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 1 047
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 1 047
Men alltså, att man inte har t.ex. telefonsupport som standard är självklart en prisfråga, sällan eller aldrig har ju begreppet "man får vad man betalar för" kommit bättre till pass. Det tror jag egentligen alla förstår. Man kan självklart ifrågasätta hur tjänsterna positioneras, men det är ju bara låta bli att köpa eller skaffa sig den support man faktiskt behöver.

Men jag skulle säga att det grundläggande problemet är att man säljer en "produkt" som är relativt, allt för, tekniskt avancerad, den är helt enkelt inte redo för den marknadden nu lanseras på, eller om man vill vända på det,kunderna är inte redo, detta blir ju än mer sant med den kundkretsa man (kan) drar till sig när man lägger priserna på Surftowns nivå. Att säga att kunden alltid har rätt sett till det är ju bara trams.

Sen är väl lösningen ganska enkel (om den inte redan är på plats) om man nu har e-mailsupport så bör man väl kunna specificera hur lång tid det får ta max,och går man över den tiden så har kunden rätt till kompensation, hit´em where it hurts...
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat