Citat:
Ursprungligen postat av taz76
Om ni är så säkra att så mycket har förändrats - erbjud gamla kunder ett andra chansen erbjudande utan bidningstid, x månader gratis och en garanti att de får pengarna tillbaka om de inte är nöjda inom 6 månader
|
Det är precis vad vi gjorde också. Vi körde en kampanj där man fick 3 månader gratis, helt utan hållhakar och risker. Den var faktiskt ganska framgångsrik, där en stor majoritet stannade kvar och är kunder än idag.
Citat:
Originally posted by -taz76@Aug 17 2009, 10:01
När php6 kommer hoppas jag att ni har förbättrat er betydligt.. för några år sedan då php5 var på ingång fick man kontakta er för att göra bytet. För min del behövdes det att byta server sa ni.. vilket slutade med att jag fick oacceptabel långsamma sidor och er support fick jag bara snorkiga svar.. då blev jag bränd.
|
Vi har redan förbättrat oss betydligt. Men jag hoppas vi blir ännu bättre långt innan PHP6 kommer, då jag har en magkänsla över att det kommer dröja ett bra tag till innan PHP6 blir aktuellt för webbhotellsleverantörer.
Citat:
Ursprungligen postat av taz76
..och nej - jag var ingen dum kund eller använde elaka ord m.m till er support, eller hade få kunskaper och som skrev hundra supporttickets ändå så hände det där.. jag var alltid vänlig och respektfull men blev bemött med skit och långsamma sidor och ännu mer skit sen.. inte konstigt om man byter och blir sur.
|
Jag har full förståelse över att du blev sur och bytte. Vi hade inledningsvis stora problem att flytta runt på kunderna, och tyvärr stöder inte vår plattform att man kan välja mellan olika versioner av PHP. Det åtgärdas dock snart, då vi just nu genomför en gigantisk uppgradering av alla webbservers samt plattformen i sig själv.