Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-17, 10:03 #21
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
Citat:
Originally posted by biokonsult@Aug 14 2009, 12:41
Kan det då inte vara lämpligare att justera priset som redan är lågt med 1-2 tior och förbättra servicen? Missnöje med eran service har påtalats under åratal, företagsmässigt måste det vara en katastrof med miljoner i uteblivna intäkter...?
Visst håller jag med dig till viss del. Det hade varit skönt att kunna höja priserna och på så vis kunna erbjuda en produkt som täcker allt och allas önskemål. Men det är helt enkelt inte möjligt.

Skulle alla webbhotell ligga på samma pris, med samma villkor och siktat in sig på samma segment, så hade inget av webbhotellen lyckats särskilt bra. Vi kört vårt race, och gör saker på det sätt vi anser är bäst - och det har ju faktiskt fungerat ganska bra för oss än så länge. Dessutom är våra kunder väldigt nöjda med vår prissättning som den är idag. Skulle vi höja priserna för att inkludera telefonsupport (vilket hade blivit mer än 1-2 tior, snarare 3-5), så hade det förmodligen lett till kaos bland våra kunder och ännu större uteblivna intäkter. Tro mig, vi har genomfört prishöjningar förr...

Men visst har det funnits mycket att klaga över under åren, men det är saker vi försöker åtgärda! Vi arbetar hårt för att förbättra oss på alla fronter, och vi är fast beslutna att lyckas med våra mål. Bara tråkigt att folk fortfarande har åsikter om oss, som är baserade på incidenter och situationer som uppstod flera år sedan. Givetvis grävde vi vår egen grop, och har bara oss själva att skylla på, men fortfarande väldigt tråkigt.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat