Citat:
Originally posted by tartareandesire@Aug 14 2009, 14:34
Visst kan man alltid dra till med det gamla "kunden har alltid rätt" men det finns nog en del kunder man inte vill ha...
|
Jo det är sant...

Men det kvarstår att servicen är viktig och dom kunderna man inte vill ha är så få att dom räknas inte med i det ovanstående. Jag har tills för nått år sen jobbat med mobiltelefoner som egen i 10år och när man tänker tillbaka på många situationer så hade man ibland en onödig dålig service som många ggr inte var professionell och säkert påverkade företaget i en sämre utveckling än normalt. Och vid en eventuell ny företagsamhet så kommer kunderna stå mera i fokus.
Men det är klart surftown är så stora så det märks egentligen inte förrens man har den pengen i fickan, man mår inte dåligt av nått som man inte har :P
Själv så tycker jag att Surftown är helt okej även med sin mail-service, har inget att anmärka tycker dom gjort mera än vad som behövdes. Det är nog mera en ond spiral dom hamnat i.... Dock så har 3st som jag vet om sagt upp sina konton pga det ovanstående...