Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-14, 13:41 #17
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 680
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 680
En sak som man måste tänka på är att kunden har alltid rätt om en kund känner att situationen är så, så är det ju så kunden känner, och man har misslyckats med att nå ut till sina kunder på ett tillfredsställande sätt, därav får man aldrig förlöjliga situation.

Det är som att sätta ut en annons och skriva att man vill ha extra för stereon? Vem betalar extra för det det är ju självklart att det ska ingå i det ordinarie priset! Kan det då inte vara lämpligare att justera priset som redan är lågt med 1-2 tior och förbättra servicen? Missnöje med eran service har påtalats under åratal, företagsmässigt måste det vara en katastrof med miljoner i uteblivna intäkter...?
biokonsult är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat