Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-13, 10:25 #9
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
Citat:
Originally posted by hnn@Aug 12 2009, 21:29
Skita i att låta en betala för telefonsupport? Detta är sverige, inte danmark. Anpassa sig efter marknaden.
Skita i att låta en betala för telefonsupport, säger du? Ett av våra absolut populäraste paket (i Sverige) är vårt Starter-paket. Och en av anledningarna är såklart priset och att man faktiskt får väldigt mycket för pengarna. Dock inkluderar det inte telefonsupport... Varför frågar du? Jo, för då hade vi behövt höja priset på webbhotellet.

Många vill kunna välja mellan telefon- och e-postsupport! Vi ger våra kunder den valmöjligheten med våra privatpaket. Köper du ett Starter-paket plus VIP-support (som bl.a. ger dig telefonsupport) landar webbhotellet på ett pris som kan jämföras med de andra större webbhotellet (Loopia, Crystone, Binero, etc.).

Så det är inte direkt så att de åker på en monsteravgift ifall de vill ha telefonsupport - de betalar lika mycket för telefonsupport hos oss som hos alla andra webbhotell!

EDIT: Jag kan för övrigt informera er om att felet kunden upplevde berodde på att en domänpekning inte fungerade. Varför? Jo, för att de inte hade lagt upp domänen hos oss utan endast pekat om den hos sin förra domänleverantör. Men det var givetvis vårt fel, som det bluffbolag vi är...
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat