Citat:
Originally posted by Mortekai@Aug 11 2009, 13:49
Jag gillar fortfarande min AoE3 design jag gjorde för länge sedan: http://www.auclan.net/forums/index.php
För mig så är det inget fel på flash i sig, jag gillar det bara inte för att 1) jag trillar för ofta av stolen när jag råkar hamna på en sådan sida pga allt (o)ljud, vilket förövrigt händer även på icke flash sidor och 2) för att jag själv inte kan särskilt mycket om flash och därför har svårt att uppskatta arbetet riktigt.
Jag brukar också tycka att många flashsidor är lite jobbiga och därför stänger jag ofta ner dom och surfar vidare.
Flash är väl på väg att fasas ut lite nu när HTML5 och CSS3 är på väg?
|
Alltså måste bara säga det igen, en flash sida gör inte oljud utan det är den som utvecklar sidan. Ska jag dra upp dom värsta HTML sidorna med gif animationer och dra alla HTML sidor över en kant? Klart jag inte gör. Jag sitter lika mycket i HTML som i flash. Skärp er, har kollat in de flestas design på denna post, få kan sin sak men annars är det är inte mycket att komma med. Pinsamt att vissa av er änns kritiserar andras verk när eran egen sida ser ut som andra världskriget. Har dessutom testa dem i både IE och Firefox och märker att kunskapen inte är på hög nivå.