Nykomling
|
|
Reg.datum: Mar 2009
|
|
Nykomling
Reg.datum: Mar 2009
|
I så fall har jag totalt missförstått dig. Du accepterar alltså inte att vi visar din sida genom en frame övht, oavsett om det bara är de som medvetet valt att titta på den genom bloglovin som ser den så?
Anledningen till mitt "storhetsvansinne" är ju att för att "råka" stöta på den länken om den inte finns på google så måste du i princip gå genom vår sida, vilket i mina ögon gör dig till en av våra användare.
Och om "Frågan handlade om att jag inte accepterade att vi visade mitt material utan mitt tillstånd på er domän tillsammans med era kommersiella annonser" så är tyvärr min förståelse för dig helt borta. Du vill alltså styra hur varje människa går in på din blogg? Och styra så att ingen går in, medvetet, genom ett frameset som de kanske anser är ett väldigt praktiskt sätt att surfa på? Antar att du även helst vill avgöra vilken webbläsare jag använder också, i och med att det påverkar hur ditt material "publiceras". Den synen verkar ur mitt perspektiv om något vara ett tecken på visst storhetsvansinne, eller kanske framförallt som en kvarleva från en analog värld.
|