Citat:
Originally posted by gummianka@Aug 5 2009, 10:14
Men vad är det du säger här? Att om dom som verkligen har skapat det material ni visar, hade, eller utövade, den rätt URL ger dom, så skulle ni ha 3 bloggar att visa? Det är väl föga förvånande att du INTE tycker det är värt besväret, jag tänker göra en vild chansning och gissa att det INTE är blomsterintresse, eller ens önskan att skapa och tillhandahålla en användbar tjänst, som är drivkraften bakom sidan, utan att det faktiskt finns ett ekonomiskt incitament bakom? Tro f-n att du slåss med näbbar och klor för att...
Vidare, hur mycket administrativt trassel har ni haft på sidan i övrigt, på vägen dit ni är idag, som jag gissar att ni löst...så i ärlighetens namn, det är inte det det handlar om, utan du vill helt enkelt inte?
|
Om du vägrar förstå att det vore orimligt att vi skulle be om ett tillstånd från alla bloggar våra användare ville följa så tänker jag ta efter ztream här och ignorera dig i fortsättningen. Jag tror helt enkelt inte att vi kan komma till något vettigt i den diskussionen.