Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-04, 08:59 #4
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Originally posted by Perben@Aug 4 2009, 08:50
Snabbt som tusan gick det, men upprepar ovanstående... kunde nog behöva lite mer tilltalande design. Får man fråga hur du importerar priserna, erbjuder alla butikerna feeds till vem som helst? Såg inga spår av produktfeeds ifrån TD, CJ eller Zanox... brukar ju vara syftet med såna här sajter : )
Saknar: sökbox, produktinformation (om inte annat för SEO-syften), liknande produkter. Betygsätta leverantörer är trevligt att göra också.
Jo, designen är jag som sagt inte alls nöjd med, tyvärr suger jag ganska mycket på sånt så vet inte riktigt vad jag kan göra åt saken. Tyvärr vill jag inte heller köpa någon heller då jag inte har några planer på att tjäna pengar via själva sajten.

Nej alla erbjuder inte feeds och textpriser till alla. Därför jag crawlar vissa sajter :P

Finns inga affiliate länkar eller något liknande. Syftet har egentligen bara varit att jag saknat buggy och sen såg jag det som ett bra tillfälle att lära mig lite nytt som att bygga en spindel för att uppdatera information m.m. Som förövrigt är helt webbaserad och sköts via admin gränssnittet. Dock är det lite drygt då det tar typ 30 timme att konfigurera spindeln för varje sajt är ju iof en engångs grej men ändå.
Knalli är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat