Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-23, 16:14 #20
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Angående 48 timmars regeln, (efter 24 timmar så skickar vi en påminnelse om ytterliggare 24 timmar så det är snarare MINST 48 timmar det handlar om) anledningen till att vi behöver snabbt svar är ju för att vi skall hinna stoppa paketet. Därav behöver vi snabba ryck från våra kunder.
Jag kan bara tala för mig själv och inte för någon annan. I mitt fall så rörde det sig om över ett år gamla fakturor. Det fanns ingenting med dessa fakturor som under några omständigheter hade kunnat motivera kravet på ett snabbt svar. Nu var det inte önskan om ett snabbt som gjorde mig irriterad, utan hotet om att fakturorna skulle återföras på mitt företag om jag inte svarade inom tidsfristen.

SweCat - Jag tycker fortfarande att Kreditor fungerar bara. Men det blir fler och fler småsaker att störa sig på. Det är bara småsaker, men det är fortfarande irriterande eftersom Kreditor så lätt hade kunnat undvika samtliga. Kunder är alltid griniga och stingsliga. Särskilt när man hanterar deras pengar. Mina kunder är sådana och jag hanterar dem med den vetskapen. Kreditor verkar helt plötsligt ha glömt bort att det är kunder de har att göra med.
Däremot så är kritiken inte värd en hel tråd på WN enligt min åsikt. Alla som läser det här ska veta att jag absolut inte avråder någon e-handlare ifrån att anlita Kreditor som factoringbolag. Men det har blivit sämre det senaste året. Det har gått från super till bra. Nu hoppas jag att det inte ska gå från bra till ok och därifrån till dåligt.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat