Citat:
Originally posted by hyperfly@Nov 27 2004, 16:00
Men det du säger får mig att fundera lite, men å andra sidan får man tro så då kanske. Ska göra en avvägning av det iaf.
|
Jo precis det var en reflektion bara med "enda lilla minus" före, det skall ju vara kul också att fixa och dona så jag förstår att du vill testa, jag försökte bara se på det i kundens ögon och hitta nån liten grej med förbättrings-potential i den i övrigt så positiva kritiken.
Även om produkten verkar tillsynes billig är det ju ändå endel pengar som skall fram så att kunden känner sig trygg är nog en förutsättning för att denne skall trycka beställknappen, det kan vara skillanden mellan att det är du eller nån av dina konkurenter som skeppar ordern tillsist. Få köper nog produkter i denna prisklass utan att kolla runt lite.
Även om det för oss med internetvana känns långt bort så kan jag tänka mej att det kommer finnas kunder som innan beställning kollar på din kontaktsida och då efter de få sekunder som den normale internetanvändare ger htmldokument innan uppfattningen är skapad, bedömer detta som för komplicerat och trycker på
< knappen.
Dock tycker jag
"Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk." saken känns viktig, det passar inte alls in.
Thomas