Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-22, 00:41 #9
C.Johansson C.Johansson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
C.Johansson C.Johansson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2007
Daniel:
Det är inget att skryta om att man ligger i framkanten när det gäller bedrägeri när det det är vi e-handlare som får betala eller så är det logistikpartnern som får stå för bedrägerierna.

Såhär skriver vår distributör:

"Jag har dragit hela mail-historiken till vårt försäkringsbolag, som har hand om samtliga våra frakt-reklamationer.
De har läst igenom allt, och har konstaterat att detta inte är ett försäkringsärende. De hävdar, precis som PNL – att kollit är levererat till rätt adress och att kvittens finns.

Som jag skrev tidigare; Kreditor skriver flera ggr Posten, och att ”fel person har hämtat ut” pakatet. Är de medvetna om att det är PNL som levererat kollit till receptionen på det företag som faktiskt stod på ordern?"

Det komiska är att ni har hävdat att Posten gjort fel hela tiden utan att ens veta att det är Posten som skickat paketet. Det måste jag säga är att gräva sig in i ärendena ordentligt? Finns dessutom kvittens på att kunden har kvitterat och ändå hävdar bedrägeri..... det borde väl nästan klassas som bedrägeri från Kreditor? Vad har ni andra för synpunkter på detta ärende?

Mvh
Christian
C.Johansson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat