Ämne: minibikes.se
Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-27, 15:00 #6
hyperflys avatar
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
hyperfly hyperfly är inte uppkopplad
Flitig postare
hyperflys avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 361
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Citat:
Ursprungligen postat av hyperfly
Som sagt, minibikes.se - vad tycks?
Bra design, bra domän, bra produkter, enda lilla minus är att du har en supportavdelning som ser ut som du får 1000 supportmail (klagobrev) per dag, det ger inget bra intryck i mina ögon, jag skulle nöjt mig med en emailadress, eller en helt vanlig kontaktform, ett fullfjädrat troubleticketsystem känns overkill i din butik, ser kunderna en emailadress blir dom trygga och vet att dom hanterar att komma i kontakt med säljaren.

Eller i alla fall ta bort "Prioritet" om du vill köra med perldesk.


Thomas
Angående troubleticketsystemet så är det givetvis overkill, men jag köpte det i somras
och inte haft användning för det, så tänkte prova det.
Men det du säger får mig att fundera lite, men å andra sidan får man tro så då kanske.

Ska göra en avvägning av det iaf.
hyperfly är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat