Nykomling
|
|
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 20
|
|
Nykomling
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 20
|
Hej allihopa. Vad tråkigt att ni känner på detta vis. Om ni har synpunkter kan ni alltid kontakta oss på Kreditor så försöker vi lösa eventuella missförstånd.
Dock måste jag här poängtera att vi aldrig efter 24 tim tar tillbaka fordran. Vi påminner om ärendet flertalet gånger, både per telefon och mail. I det specifika fall som benämns ovan handlar det dock om månader.
Angående att våra tjänster innebär att ta risken så har ni helt korrekt. Vi på Kreditor arbetar aktivt med att stoppa eventuella bedrägerier och har en säkerhetsavdelning som arbetar heltid med detta för att få butiker och konsumenter att känna sig trygga. Som ni förstår är arbetet kring detta ganska komplext i och med att bedragare alltid försöker finna sätt att lura privatpersoner och företag. Vi ligger dock i framkant gällande bedrägeriförebyggande inom e-handeln. Misstänker vi ett bedrägeri så är det förmodligen ett sådant, och då borde väl alla vara nöjda med att vi lyckats genomskåda detta.
Men som sagt, hör gärna av er till oss om ni har förslag på förbättringar eller funderingar angående vår bedrägeripolicy.
Ha en fortsatt trevlig sommar!
Mvh
Daniel Aronowitsch
Kreditor snart Klarna
|