Ämne: SEO företag.
Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-27, 01:31 #2
holfve holfve är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2004
holfve holfve är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2004
Jag har nu svarat J a j j a och undrar om någon webbmaster har samma eller liknande erfarenheter???

----

Hej

Det har jag inget emot att vi gör. Det finns alltför många frågetecken runt J a j j a, tyvärr.

Jag vill dock ha en del utlovade leveranser:

1. Användarnamn och lösenord till X-mackens konto, ert script ligger inne på samtliga sidor enl. order från er tekniker.
2. Användarnamn och lösenord till Kundnamns konto, ert script ligger inne på samtliga sidor enl. order från er tekniker.
3. Samma som ovan för Hotell 1, ert script ligger i en includefil eftersom er teknikers order att köra "byt och ersätt" inte kan fungera eftersom det är en site byggd i Cold Fusion och inte HTML.

4. Loggin igen till Hotell 2. Jag meddelade NN att det kontot inte funkar och hon svarade den 16 november 2004 08:54 att hon hade talat med teknikerna. Jag försökte så sent som idag men kommer inte ens in med de koder jag fått av Malin. Idag går det inte att logga in alls "Fel på sidan".

Jag måste kolla upp resultat på de ni redan fått eftersom jag utvärderar allt.
5. Script till Slottshotellet är inte levererat. När de är levererade och vi lagt in dem vill jag ha loggin till det kontot också.

6. När det gäller Hotell 2 vill jag ha en förklaring. Du säger att en "Louice" (har aldrig funnits en sådan anställd) har nekat er att optimera indexfilen. Hon ville inte beställa det. Jag tog nyss över det hotellet, som vi inom kort lägger ner, och när jag kollade deras indexfil syns det att en ren amatör totat ihop något.

Ändå sålde ni på Hotell 2 en registrering trots att ni måste vara medvetna om att det enda som händer är att sökmotorerna lägger upp vad de först får tag på och i detta fallet de första orden på Mullsjös förstasida. Registreringen på Sunet tycks dock vara handgjord men den som gjort den har lagt in exakt samma som t.ex. Googles sugit upp. Rena rappakaljan, med andra ord.

7. Förklaring varför ni ber mig lägga era koder enbart i indexfilen på tjänsten NN och ger mig en manual där ni själva skriver att man inte får lägga taggar på alla sidor - när ni i nästa sekund ber mig lägga taggar på varenda sida. I samma manual bad ni oss lägga in bodytext men det vill ni inte ha in i de siter vi nyligen infört taggar på varje sida. Det blir märkligt att den ena ska ha tagg på indexfilen samt bodytext och nästa ska inte ha bodytext men väl meta överallt.

8. Avseende den siten vill jag ha den utlovade ökningen av trafiken. Jag kollade statistiken idag och vi har snarare tappat trafik.

Det är möjligt att det är som du säger att ni vill säga upp agentavtalet för att ni inte släpps in i servrarna själva men jag får ovillkorligen intrycket att det är insyn/frågor ni inte vill ha. Hur som så släpper jag inte in främmande människor som är oprövade hur som i servrarna och vi är fyra programmerare som nu kan smeta in koder om vi bara fick ett och samma direktiv och inte en massa olika.

Det hade jag också kunnat gå med på och bara lämna över hela registreringsbiten, som vi ändå har svårt att hinna med, men det går inte när jag ser vad ni gjort med Hotell 2 som ni haft som kund nåt halvår.

Man kan inte strunta i hur en indexfil ser ut och bara slå på registreringsprogram. Dvs kan, kan man och det är också vad ni har gjort men resultatet skadar bolaget mer än det blir hjälpt.

Nu får ni hålla på med de siter ni har i några månader så gör jag en utvärdering sedan och har ni bra resultat kommer dessa kunder att fortsätta men då måste det vara hundra strån vassare än vad jag sett i Hotell 2-fallet.

Mvh
Lena

---
Jag har tagit bort alla namn.
holfve är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat