Ämne: IP-only ...
Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-19, 23:42 #22
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2009
Vad du hakar upp dig på småsaker Patrikweb.

Det är en självklarhet att de måste gå olika vägar. Det får man hoppas de som investerar i flera linor tänker på - eller hur. Under min tid i denna bransch (satte upp min första BGP4 lösning (fyran kommer a bara farten) 1996 i USA så vet jag inte hur många gånger det har grävts av en lina och BGP4 lösningen var räddaren. Nu har vi valt att köra 3 linor istället för två där varje lina har tillräckligt med bandbredd för att ta all trafik - det har gjort upptiden klart bättre. Detta var för ett företag jag startade där borta som jag sedan flyttade hit till Sverige som heter Ballou.

Jag hör att du aldrig varit med om en riktigt stor attack. Lite roligt dock... Först säger du det är skitenkelt att blockera ut och i nästa mening säger du hur lätt du skapar något som är extremt svårt att blockera? Jadu.... Jag har sett stora attacker och jag kan bara säga att när de är riktigt stora så tror jag inte någon här lätt tar hand om det. Det är min erfarenhet. Du verkar ha en annan och jag respekterar det.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat