|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Nov 2005
|
Har svårt att tro att någon betalar någon tusenlapp för en jobbannons....vill bara berätta om mina erfarenheter.
Jag har provat fyra gånger och det har inte varit någon superhög kvalité på svaren. Jag har sökt designers alla gångerna
Första gången hittade jag en duktig kille som tyvärr har tidsbrist, och därför måste jag hitta fler
Andra gången fick jag bara hej kom och hjälp mig svar.
Tredje gången fick jag napp av en kille som verkade duktig och seriös men som blåste mig på pengar och aldrig gjorde ens hälften av jobbet, vi kom överens om hälften innan och hälften senare, behöver jag säga att han sedan försvann från jordens yta när han fått hälften...
Senaste gången var jag väldigt seriös och tog till och med in offerter, men ärligt talat så hade jag nog fått bättre svar om jag googlat lite och kontaktat företag. Hittade dock två som jag valde att samarbeta med varav den ena inte visade sig ha tid för uppdraget när vi väl påbörjat det, och den andra provar jag just nu.
Nu kanske webbdesigner är supersvåra att hitta, och att det är bättre i andra kategorier, jag vet inte.
Men jag skulle aldrig betala den summan för att leta folk här, därtill är kvalitén lite för låg för mig just nu.
|