Visa ett inlägg
Oläst 2009-07-05, 14:01 #14
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Citat:
Originally posted by -Cosma@Jul 5 2009, 02:51
Vill du ta kontakt med han så skicka mig ett PM. Mitt tips är att ta chansen nu när han är ledig.

Nu var väl inte den här tråden en platsannons till att börja med...
Citat:
Ursprungligen postat av Cosma
Han kan stort sätt alla hardcore språk som C++, php, asp, linux, Perl, .NET osv och det kan han flytande utan några problem.
Och nu känns det som du är ute och cyklar en del också...
Värmeböljan tog hårt? =)

Eftersom han ju de facto ska söka utvecklare så tar han nog gärna emot relevanta tips även om han inte uttryckte det direkt.

Lite cykel men mycket bil. Är man en duktig programmerare så är egentligen inte språket särskilt viktigt men en viss erfarenhet är väl lämplig så man slipper inlärningstid.

Jag tycker du ser saker lite väl svart och vitt, FredrikMH. Du jämför två extremer där ett mellanläge oftast är att föredra men det varierar också väldigt mycket från situation till situation vem som är mest lämpad. Jag skulle i de flesta fall också hellre välja någon med relevant universitetsutbildning än en KY-utbildning. Menar inte att säga att din utbildning var dålig dock, det vet jag ingenting om.

Tycker det är väldigt olämpligt att använda en del av de uttryck du använder och hoppas att de inte användes under kursens gång.