Citat:
Originally posted by swedishplate@May 31 2009, 08:54
Det är på tok för lång tid när man driver kommersiell verksamhet.
|
Jag har liknande erfarenhet av Jetshop.
Håll er undan dem!
De har pratat om framesfri lösning sedan januari 2007.
Vi har varit kund hos Jetshop sedan dess.
Först nu har dom en framesfri lösning.
Deras gamla kunder måste nu betala dem för både omdesign och uppgradering för att få något som blivit lovat sedan.
Jag har rapporterat in buggar hela tiden.
De har tackat och sagt att de ska vidarebefordra till teknikerna, men ingenting har hänt.
Dom har en alldeles för låst lösning om man önskar något utöver det vanliga.
För att kunna vara steget före konkurrenterna så behöver en e-handlare spelrum för att hela tiden bli förbättras.
Jetshop saknar funktioner för omdömen, produktjämförelser, koppling till Postens logistiksystem osv.
De har sagt att det kommer, men med nuvarande utvecklingstakt så får vi nog vänta till 2012 med det.
De lovar mycket men håller lite.
Varning!
Jag pratade nyss med en annan ehandlare som har Jetshop 2.0.
De hade exakt samma erfarenheter som oss.
De hade betalt Jetshop för uppgraderingen men det hade varit så mycket buggar i det nya så de hade helst istället velat få betalt för alla buggrapporter.
De var också på väg bort från Jetshop.
Våga vägra Jetshop!
Vi tittar nu på
http://www.interspiron.com som alternativ.
Några erfarenheter av det systemet?