Citat:
Originally posted by FredrikNas@Jul 1 2009, 14:40
Hm det här var ju intressant, WeaZer blev ljusskygg: (från Pm av WeaZer)
Citat:
Mr Self righteous...
Han borde nog ha skrivit i annonsen också om han sålde sidan som privatperson eller företag.
Såna dom du som sänker kvalitén på detta forum.
|
Tack før den Weazer!
Jag ser ingen anledning att ta detta via pm, jag själv anser att såna SURK*KAR som du förstör detta forum, jag står fast vid mitt påstående ovan om att du som erfaren medlem mycket väl kunde ha frågat honom först då han själv missade att ta med det (Inte helt överraskande då han också är helt ny medlem)
Du har tydligen inget problem att hacka på hans kommentar ang F-skatt, men att ta emot egen kritik verkar sitta djupare?
För att också tillføra substans till denna "extra post" så höjer jag mitt eget bud till 1300kr igen. (förutsatt att du inte har fått in ett högre via pm)
|
Ville inte skräpa ner tråden, ber om ursäkt för detta vitty, men det var tydligen svårt att använda PM-funktionen för en viss person
Citat:
- Produktens pris skall anges i annonsen tillsammans med information om den säljs som privatperson eller företag.
|
Bara för att man är ny medlem betyder inte det att man är fri från reglerna...
Förstår inte att du orkar, har du inget vettigare för dig än att försöka vara större än vad du är, på internet dessutom?
Mr Self righteuos, du får en 1:a på ordning och uppförande.