Citat:
Originally posted by patrikweb@Jun 29 2009, 10:19
Det är din åsikt, men skulle gissa att Loopia har antal gånger mer pengar än jag att inverstera på teknik.
Ska dom även skylla dom stora mail problemet dom haft på pengar?
Bara att ta bort en anställd och inversterat dom pengarna i teknik skulle göra massor.
Om dom är så bra som du säger varför jobbar dom ens kvar hos Loopia då?
|
Loopias infrastruktur och kundbas är åtskilliga gånger större än det du hanterar. Det är som att jämföra IKEA med en liten snickare. En anställd mer eller mindre gör inte så pass stor skillnad som du påstår. Inte en chans i världen. Och ja, man kan skylla deras tidigare e-postproblem på pengar (eller avsaknaden därav).
Ett flertal väldigt kompetenta personer har förvisso lämnat Loopia, men det finns fortfarande personer kvar på företaget som besitter extrema tekniska kunskaper. Det beror på att de älskar sitt arbete och brinner för det de gör. Dessutom är det ett väldigt roligt företag att arbeta på, åtminstone om man ser till arbetskamraterna och stämningen på kontoret.