Visa ett inlägg
Oläst 2009-06-25, 23:31 #17
Conths avatar
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Conth Conth är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Conths avatar

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av gummianka
Citat:
Ursprungligen postat av Conth
Man kan ju undra varför inte dom i så fall inte anger detta i stämningsansökan... eller hur? Eftersom dom vägrar tala om hur dom kom in på servern är det ju ganska lätt hänt att man blir misstänksam. Dom har ju även tidigare visat tendenser att inte själva respektera lagen.

Men när du säger att man tidigare visat tendenser att inte respektera lagen så baserar du det på ? (något blir ju inte sant bara för att man upprepar det tillräckligt många gånger)
Man anger väl inte mer information än vad man anser nödvändigt (jag tror inte att dom bryr sig så mycket om att tillhandahålla ytterligare information för att tillmötesgå t.ex. WN medlemmar) för att åstadkomma vad man är ute efter, orsaker till det kan ju vara flera, skydda källor, ha ett övertag senare i processen, osv. osv....
Jo det är klart du har en poäng. Eftersom det tydligen är så att dom inte alls behövde påvisa att filerna varit tillgängliga för allmänheten överhuvudtaget så är det ju onödigt. Det var väl bara jag som tyckte att det hade varit bra för deras trovärdighet...

Jag vet ju att du läst och skrivit mycket om detta så du vet mycket väl vad jag syftar på när jag säger att dom varit i flera mycket "underliga" situationer tidigare (om man uttrycker sig försiktigt... )
Conth är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat