|
Medlem
|
|
Reg.datum: May 2008
|
|
Medlem
Reg.datum: May 2008
|
I stora drag tycker jag att det ser schysst ut, men:
- Det känns lite 90-tal att dimensionera bilder via HTML, som det är gjort under "Färdiga tavlor". Vissa av bilderna är mellan 1-3 MB, vilket kanske inte känns helt befogat som thumbnails i löpande innehåll.
- Tycker att texten skulle behöva luftas lite på några ställen. Märks tydligt under exempelvis Presentkort. Lite styckeindelning och eventuellt större radavstånd skulle nog inte skada där.
- Puffen för Fri frakt skulle jag spontant placera någon annanstans. Den känns inklämd och malplacerad. Kanske flytta den till prisexempel-boxen eller kanske komponera ihop den med 3D-tavlan på startsidan.
- ...och när jag ändå är inne på 3D-tavlan så går det nog att göra den lite mer verklighetstrogen (vilken jag antar är ambitionen). Det är lite Powerpoint över den i nuläget. Om man snyggade till kanterna och arbetade med lite diskreta skuggor så skulle den ge ett proffsigare intryck, tror jag. Kanske rent av fotografera en riktig ram med tom duk, i önskad vinkel, och sen gå loss med retuscheringen.
Det var mina tankar. Bra jobb.
|