Citat:
Originally posted by ztream@Jun 17 2009, 19:44
Det handlar inte om att rättfärdiga fildelning.
|
Det är precis vad det handlar om, annars har du inte fattat vad det handlar om.
Kan vi inte definera dem "slickarna i röven" och vilka som slickar vad i vlikens röv" --då är det samma sak som att peka upp mot skyn och tala om att gud som en stor orakel finns där uppe.'
jag har inte sett något till något sådant under mina fygresor. Och det kanske låter löjligt, men i logiska sammanhang ska vi tänka djupar och konkret. Annars blir det en salig röra om vad som sett vad, under flyresor. För alla har personliga åsikter.
Så löser inte jag och andra förnuftiga problem. Detaljer, kritik och logiskt,
Himmel, människan är kortare än molnen/himmel. Då vill vi genast erövra den tanken att vi är en himelsk syn av universiums allt.
Varför inte tro utanför himmeln`istället, som universiums sfär`?
Nej, det är inte lika vackert med svart plasma
Det där med "makten" blabla bla har jag hört talas om förr och att de kysser "??" i röven.. det är inget annat än idealt populism.
Antingen går vi eller ni som tror dettta ut och lokaliserar denna korrupta elitism till makt och ställer dem mot väggen, eller så drar ni igång något vettigt och konkurrar ut denna elitism ni ser. Ska ni sälja erat arguement så får kan ni säga att domaren i PB målet var korrupterad, men det är inte så sexigt som "hela riksdagen av politiken och regeringen", eller hur"
http://en.wikipedia.org/wiki/Populism
Så vad skulle du ta dig till Dan om du fick ut dessa
Musikindustrinsgamar?
Tänkt dig själv hur det hade varit om du fick som du ville redan från ruta ett, låter kanske dumt, men vi håller oss alltid till en association av ett ord. Vad har du för association av makten, fildelning, och friinternet?
Det kan vara en bra början för att komma överfunn med varför man har en vis ståndpunkt och åsikt i frågor i debatt.
Vet i fan, hur jag stavar
himmel?(så=?)