Jag kommer ALDRIG mer bekanta mig med b-one... 2 veckors dialog med supporten om huruvida de skulle kunna hjälpa mig med omlänkning av domän med deras webbhotell mynnade endast ut i repliker som "När man beställer B-one's webbhotell kan man välja detta val" (jag hade redan förklarat att jag redan beställt och betalat), "Du får göra en ny beställning" (sååååå fräckt!), "Vi kan omöjligt ändra på något i efterhand".
Och sen efter frågan: "Är det tekniskt möjligt, eller är ni inte kompetenta nog att genomdriva ärendet":
"Vi har redan besvarat din fråga, var god respektera det svar du fått"
Nu sitter jag och har betalat för webbhotell som jag inte kan använda webbhotellet med min domän, vilket gör det ganska värdelöst överhuvudtaget!
Verkar som om b-one vet att kunderna betalar årsvis och har svårt att säga upp sina avtal!
PS GLÖM att det står 12 kr i månaden: i mitt fall hade jag endast hopp i en månad att jag överhuvudtaget skulle kunna använda det jag beställt. Med min årskostnad plus (glöm inte

uppläggningsavgiften på 115 så blev min "månadskostnad": 259 kr