Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas
Citat:
Originally posted by -Affiliator@Jun 9 2009, 17:22
Citat:
Originally posted by -stensio@Jun 9 2009, 18:05
Citat:
Ursprungligen postat av Affiliator
|
Kanske läge att anställa ett par personer till kundtjänst samtidigt. Vore ju trevligt om ni nån gång kunde svara på era supportärenden...
Tänkte passa på att tipsa er andra om att inte samarbeta med Accessora via Affiliator då de inte godkänt/nekat sales sen i oktober 2008 för min del. Affiliator svarar inte heller på frågor angående detta ärende. Känns inte direkt seriöst.
|
Hej Stensio,
Vi inväntar ett svar från Accessora, därav har du inte fått svar på din förfrågan ännu. Vi hoppas lösa problemen inom kort.
MVH Affiliator support
|
Ni kanske skulle gå in och autogodkänna allt som är äldre än 2-3 veckor. Som webbbutik vet man rätt snabbt vilka förmedlade odrar som är betalda och levererade och returrätten är 14 dagar.
|
Hej,
Vi har byggt in en sådan funktionalitet i systemet och har tidigare aviserat detta till annonsörerna. Dock så behöver vissa mer individuella tider beroende på returnvillkor osv och vi har inte aktiverat funktionen ännu. Vi planerar göra detta i höst. Detta för att skapa mer trygghet för affiliates och för att minska ledtiderna.
MVH Affiliator support