Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Mar 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Mar 2004
|
Jo alltså, jag menade mer en enkät med frågor i stil med de som redan finns, när började du som webmaster, hur många besök osv.
Jag tror att folk tänker efter en eller två gånger då ifall dom faktiskt inte _är_ webmasters tex. Det där kan säkert utökas lite med att man får skriva ned lite av sina synpunkter på olika saker, tex hur man ser på att tjäna pengar på webbtjänster osv.
Det skulle ju ge merarbete för de befintliga moderatorerna, men som jag ser det är det ett smärre problem då det så länge wn är ett "bra" forum, finns många aktiva medlemmar och följaktningsvis en stor bas att rekrytera nya moderatorer ifrån. Om det är så att belastningen på de nuvarande moderatorerna är för stor så innebär det ju igentligen bara att antingen är forumets "ledning" är dåliga på att ge moderatorstatus till trogna/betrodda medlemmar, vilket i förlängningen kommer innebära att forumet tappar i kvalitet. (Men nu vet jag inte om så är fallet, då denna tråden rör nya medlemmar - man måste tex vara medlem för att komma åt sökfunktionen, inte sant?).
|