Visa ett inlägg
Oläst 2003-09-15, 00:48 #40
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 874
Citat:
Originally posted by nomicon+Sep 14 2003, 10:55 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (nomicon @ Sep 14 2003, 10:55 PM) <!--QuoteBegin--cerebus@Sep 14 2003, 03:07 AM
Ditt tips är mer än välkommet, men jag tycker du glömmer en mer än relevant detalj: Att du själv driver eller har stor del i det företag du berättar om.

Sedan din 10-minutersperiod håller ju inte utan modifikation, då det enligt er hemsida verkar vara ungefär en halvtidstjänst på support.
1) Ja, jag är involverad. Jag ser heller inget fel i att berätta om de tjänster man har att erbjuda, då det i denna tråd diskuterades var man kunde registrera sina domäner.

2) Sant, men läs även att det är telefonsupporten som varar under kontorstid, eposten mer eller mindre dygnet runt. Nattetid kan man förvänta sig svar inom 2 timmar, max 3.

Vi håller på att bli ombud just nu, för närvarande har vi vårat partnerföretag (typ byggnaden bredvid) som vi reggar via. [/b][/quote]

Visst får du berätta om vad ni erbjuder för något men gör det inte som andra person utan berätta att du är involverad i företaget.
Jens är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat