Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-31, 01:02 #29
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2009
Nej, jag tycker inte alls vi kommer ifrån ämnet. Trådskapare frågade vad han skulle tjäna och jag presenterade ett värde baserat på mina anteckningar från AdSense. (Proportionellt sett större.)

Men det du skriver är helt klart mycket intressant! Den typen av länkar ger ju lite redaktionell touch över det hela och den typen av länkar HJÄLPER besökaren att hitta det som dom precis letar efter.

Om inte annat, besökaren måste i annat fall leta vidare om de vill se mer information om respektive telefon.

Men med tanke på den internationella marknaden, är inte AdSense i så fall bättre än en enskild operatör eller partner, då "AdSense riktar sig rätt på respektive marknad", så att säga.

Det är min tanke... Men samtidigt ska man veta att AdSense är ingen välgörenhet. Om jag får en dollar hamnar tre dollar hos Google... De tar rätt bra betalt för att leverera relevanta annonser.

Nu vet jag inte om det är så mycket, men mycket är det i alla fall.

Samtidigt kan det vara svårt för en framgångsrik singelsnubbe att själv leta reda på annonsörer och rigga hela marknaden på egen hand så att säga. Svårt val där!
MrBob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat