Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 433
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 433
|
Alla dessa frågor tror jag nog att kan få extra tydligt, ex att man får läsa en FAQ som kocken skriver innan man kommer till kontakuppgifterna.
Om man har stora bra rubriken på faq sidan så kan du nog slippa 50%.
Jag är i den uppfattnignen att kommunikation med kunder tar tid som jag kan lägga på annat. Självklart är det viktigt att kommunicera med kunderna när det är något, men jag ser hellre att vi har så tydliga köpvilko, leveransvilkor och andra vanliga frågor så tydligt som möjligt, allt för att minska kommunikationen med kunden.
Nu vet jag inte hur JetShop är uppbygt, men går det inte att sätta olika statusar på ordrarna när de har kommit? Ex mottagen, skickad, mm.. Då skulle ni ex kunna skriva in vilken dag som ordern är skickad. Samt att vid order uppdateringar så får kunden ett mail om det.
|