 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2005
Inlägg: 3 171
|
Jag håller absolut med Adestro att det är Dustin som har gjort fel. Bundlar man saker så ska det passa. Det ska inte kunden behöva kolla upp. Jag gillar själv att köpa paket just av den anledningen att jag är lat och inte orkar kolla upp vad som passar.
Det är någon på Dustin som har begått ett misstag när han/hon satte ihop erbjudandet. Svårare än så är det inte. Om Dustin är bra eller inte kommer att utvisa sig beroende på hur de hanterar misstaget från och med nu.
Adestro - Kontrollera dina känslor när du talar med supporten. Ser jag till mitt eget företag så får trevliga kunder betydligt bättre service än otrevliga kunder. Förklara hur det ligger till. Fråga sedan hur de tänker lösa det hela och på vilket vis de avser att kompensera dig.
|