Citat:
Originally posted by Jonas@May 25 2009, 19:29
Olympus kameror är låsta till xD-standarden, inte till enbart Olympus xD kort eftersom Sandisk har köpt rättigheter till att tillverka dessa.
Men som bilden ovan så bör man ju kontrollera Minnestypen, och eftersom du själv nämner så visste du att Olympus använde xD kort, men att det var ett SD kort.
Mitt gnäll på dig är för att du inte kontrollerade detta, men du skall SJÄLVKLART gnälla/skälla/morra/bita *tugga extra mycket på Dustin när du ringer dom för att dom är så inkompetenta att dom har kampanj på detta lustiga erbjudande.
|
Just denna kamer är faktiskt nästan låst till Olympus xD-kort då den vägrar fungera fullt ut med andra märken, enligt recensioner. Kan ha varit någon annan modell i serien, men saksamma.
Jag tänker absolut vara en superdryg kund för supporten. Jag har själv jobbat på helpdesk och vet att de kommer snacka skit om mig emellanåt oavsett hur trevlig jag är.
En sak om det varit en felpackning, då hade jag haft förståelse, men när de kampanjar produkter som inte är kompatibla är det en helt annan sak.
Citat:
....ska man hårddra det så har det väl inte ens begåtts något fel, du har fått vad du beställt och har gjort ett felaktigt antagande...
|
Varav denna enorma vördnad för Dustin? Verkar vara tabu att kritisera dem. De säljer ju ett paket vars produkter inte passar varandra. Kan du inte bara hålla med om att det är inkompetent istället?