Citat:
Ursprungligen postat av Bengt
Citat:
Originally posted by -marcuss@Nov 18 2004, 20:29
Om du skulle tittat lite närmare på tråden så kan du se hur lång tid det är mellan inläggen och då kanske dra slutsatsen att det inte är möjligt att redigera inlägget längre.
|
OK, Marcuss, my mistake. Jag har raderat siffrorna nu.
|
Tack Bengt.
Citat:
Originally posted by -Bengt@Nov 18 2004, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av marcuss
Dessutom är ju WN själva alltid ytterst ansvariga för innehållet som publiceras vilket skulle kunna innebära att även WN blir uteslutet från Adsense, vilket inte är det bästa lösningen i jämförelse med att redigera.
|
Nja, jag är inte riktigt med där, men är inte expert på den saken heller. Min tanke är sån, att här handlar det ju inte alls om något lagbrott, om det gjorde det skulle jag förstå dig. Här handlar det ju om den enskilda publicistens avtal med Google. WN bryter ju inte sitt avtal bara för att någon annan bryter sitt genom att skriva något olämpligt. Kanske en fråga för Johan G, jag kan inte tillräckligt om det juridiska.
|
Iofs sant, det jag närmast tänkte på var väl just att WN isåfall skulle ses som distributör av informationen vilket gör att de isåfall kan tänkas dras med i smällen. Men beror väl lite hur hårt de vill dra det.
Nåja, tack för hjälpen iaf