Citat:
Originally posted by Kjette@May 20 2009, 19:35
När man gör en domäntransfer från SE-direkt till ett annat ombud, så skickar SE-direkt information till registraren om vem skall stå som ägare.
Om jag gör en domäntransfer från SE-direkt till Binero och vice versa på en domän där en enskild firma står som innehavare så följer all information med såsom företagsnamn, org-nr m.m., precis som vanligt, dvs inga ändringar görs på domänen förutom att den byter registrar.
|
Ja, trevligt att höra, men i det fallet har Binero rätt uppgifter i sin kontrollpanel (företagsuppgifter), men .SE har på något sätt fått för sig att det är en privatperson.
Enligt Internet Sweden så känns det som om Binero gjorde något fel i och med flytten och vid skapandet av nya kontakt-ID, men allt tyder enligt mig på att något inte står rätt till hos .SE, då jag inte ens kan ändra tillföretag. Visst det kan ju ockå vara Bineros panel ... men inget tyder på att Binero hanterar mig inte som privatperson, utan som ett företag.
Som tillägg vill jag bara säga att jag tänker inte göra så många överlåtelser, har tillräckligt med grått hår

, utan någon får ta ansvar här och se över sina system; Binero eller .SE ....