Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-18, 19:29 #10
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt
Citat:
Originally posted by -marcuss@Nov 17 2004, 01:19
Citat:
Ursprungligen postat av grazzy
Det står i avtalet man skriver på med google att man inte får diskutera hur mycket man tjänar
ojdå, kanske skulle förtydligat mitt svar... att det handlade om hur mycket jag tjänar på sylt-klickar och inte något annat

nåja, moderatorerna får väl redigera nåt och generalisera det lite då kanske...

Nja, inte mycket att moderera tycker jag. Det är ju den som ev. skulle förarga Google som själv råkar illa ut, inte WN så vitt jag kan förstå, era egna inlägg kan ni ju ändra själva. Men det är lite märkligt hur dåligt väldigt många verkar läsa reglerna för Google AdSense. En allmän uppmaning: Är ni med som AdSense-publicist, gå då in på Google AdSense - Programpolicy och läs igenom hela texten. Då får vi också upp kvalitén på AdSense-diskussionerna här.
Om du skulle tittat lite närmare på tråden så kan du se hur lång tid det är mellan inläggen och då kanske dra slutsatsen att det inte är möjligt att redigera inlägget längre.

Dessutom är ju WN själva alltid ytterst ansvariga för innehållet som publiceras vilket skulle kunna innebära att även WN blir uteslutet från Adsense, vilket inte är det bästa lösningen i jämförelse med att redigera.