Citat:
Originally posted by Swebhost@May 19 2009, 10:29
Citat:
Något som är rätt kul i dessa FRA och IPRED tider valet av Swebhost som har valt USA för sina servrar och sedan en leverantör som till och med är sämre än FSData (går det egentligen?) http://scarabweb.com/ ser ju väldigt seriöst ut... deras dns servrar ligger i samma nät och efter varandra i ip-spannet.
Detta är dock min åsikt av det hela....
|
Jag ser att den seriösa kritiken fortsätter. Eftersom all internettrafik ändå går via andra länder så spelar det ingen roll om webbhotellet ligger här eller i Långtbortistan. Det finns däremot flera fördelar med att ha sina servrar i USA. Jag känner han som driver ScarabWeb, och han är inte amerikan. Han är från Finland, men våra servrar står som sagt i USA. ScarabWeb är tvivelsutan ett av de mest professionella webbhotellen på hela internet. Men hans design, som han bytte för ett par veckor sedan, är S-K-I-T-F-U-L. Innan hade han en jättesnygg design. Tyvärr envisas han med att ha den nya kvar.
|
Jag tror nog vi skiter stort i hur din leverantörs sida och design ser ut. Det jag tog upp var redundansen och inte ett skit angående att han var från finland osv.