Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-18, 23:04 #10
xsajts avatar
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
xsajt xsajt är inte uppkopplad
Medlem
xsajts avatar

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Originally posted by Storen@May 18 2009, 22:10
Men varfor frågar du inte kunderna/besökarna direkt?

Sätt upp en enkät med diverse frågor om både befintlig design, samt om nuvarande sortiment/önskat sortiment, betalmojligheter, kontaktsatt etc.

Det är ju till trots allt målgruppen till sist som avgör(!)

(skrivet via iPhone)
Tror det är svårt att ta reda på specifikt vad som kan förbättras genom att frågorna kunderna. Nog inte många kunder som vet vad en sida ska ha för att de ska köpa. Tycker det är perfekt att fråga i detta forumet. Många som borde veta vad som säljer!

aldestams: Tycker det är svårt att se vad du har förändrat faktiskt. Inga jättestora förändringar vad jag kan se. Kanske är lättare om du skriver vad du har ändrat?!
Tycker i alla fall fortfarande inte om den blå texten på länkarna, inte fonten heller. Ändrar du länkarna till en annan färg kommer också de bilder som är länkar att ändras, för de passar inte heller med den blåa kanten.
Tycker du kan ta bort eller flytta "Hem" och exempelvis göra headern till en länk istället. "Hem" känns lite malplacerad som det är nu.
"Sök på aldestam" och knappen "sök" tycker jag ska vara left-align också. Det var det jag kom på nu. Godnatt!
xsajt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat