Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-18, 06:28 #40
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av kalasboll
Citat:
Originally posted by -biokonsult@May 17 2009, 20:19
När ni ändå snackar skit så ta och kolla på lite tesla http://www.youtube.com/results?search_type...kola+Tesla&aq=f utan han så skulle inte vi sitta här idag..Han främsta mål var gratis energi till hela världen..Tror ni att det var populärt? =)
Tänk på att dom flesta saker som kommer om 20år finns redan idag??
Mitt tips är att vatten och ljud/frekvenser kommer vara lösningen till allt: vatten har ett minne, datorer, läkemedel, energi, etc etc etc

Du är intressant
Ah...get a room...

Citat:
Originally posted by -biokonsult@May 18 2009, 00:35
Tesla var spooky då hans ideér kom till på morgon när han vakna? Han hade inga ritningar utan skrev ner på enkla minneslappar. Även att han kommunicera med andra planeter självklart vart han idiot förklarad....

Svaret ligger kanske här, för som jag ser det...

Citat:
Originally posted by -WebboT@May 17 2009, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
Mitt tips är att vatten och ljud/frekvenser kommer vara lösningen till allt: vatten har ett minne, datorer, läkemedel, energi, etc etc etc
Mitt tips är luften. Den finns överallt. jag är helt säker på att man en dag kommer att kunna lagra obegränsat med data i en luftmolekyl. Sen kommer all världens luftmolekyler dessutom vara ihopkopplade.
Hur ska man då kunna ta del av datan i luften?
Luftmolekyerna kommer naturligtvis vara röststyrda. En liten manick som mäter en tusendels millimeter i omkrets sticks in under huden när man föds.
Denna manicken kommer också vara röststyrd så man kan slå av och påinternet.
Av då ser man som vanligt med ögonen och På då ser man den virituella världen.
Kändes det där lite flummigt?
...så kommer "vi" om 100 år säga att "vi" inte skulle suttit här idag om det inte vore för WebboT och hans för tiden avancerade idéer.
Det är en avsevärd skillnad mellan att teorisera kring saker, och att faktiskt uppfinna, det gör honom (Tesla, sorry WebboT) onekligen till en framstående tänkare, men att säga att han står bakom allt vi ser idag får väl anses vara en överdrift.

(sen är det ju underbart att man år 2009 vid efterfrågande av källor får hänvisningar till YouTube, det ger en helt ny innebörd till begreppet "Det sa dom på TV"...)

Vidare håller jag inte med om klassificeringen av vatten som läkemedel...och vill man vara konspiratoriskt lagd så kan man säga att Obamas valseger är en skapad/köpt sådan, efter att ha sett "West Wing" ville man göra en "Santos" och kopierade hans kampanj i princip rakt av, i slutet behövde man en "kärnkraftsolycka" och man "startade" då en ekonomisk kris med hjälp av bl.a. Bernie Madoff vilket säkrade valsegern, positionen som "världens mäktigaste".
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat