Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-17, 22:56 #35
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Originally posted by -biokonsult@May 17 2009, 22:17
Citat:
Originally posted by -WebboT@May 17 2009, 21:40
Citat:
Ursprungligen postat av biokonsult
Mitt tips är att vatten och ljud/frekvenser kommer vara lösningen till allt: vatten har ett minne, datorer, läkemedel, energi, etc etc etc
Mitt tips är luften. Den finns överallt. jag är helt säker på att man en dag kommer att kunna lagra obegränsat med data i en luftmolekyl. Sen kommer all världens luftmolekyler dessutom vara ihopkopplade.
Hur ska man då kunna ta del av datan i luften?
Luftmolekyerna kommer naturligtvis vara röststyrda. En liten manick som mäter en tusendels millimeter i omkrets sticks in under huden när man föds.
Denna manicken kommer också vara röststyrd så man kan slå av och påinternet.
Av då ser man som vanligt med ögonen och På då ser man den virituella världen.
Kändes det där lite flummigt?

Det där var töntigt sagt vatten som läkemedel som vatten finns redan idag, frekvenser använde tesla till trådlös ström även att frekvenser används för fullt till olika idrottsskador infrarött ljus, motorer som drivs med vatten används för fullt kommer ca 5-10år problem med livslängden ca 10.000 mil. Vatten har minne och det gäller bara att lära sig hur man kan lagra informationen....
Att göra narr av folk säger ganska mycket om personligheten...

Visst är vatten ett läkemedel i sig men det är ju ganska primitivt =) Normalt sett fungerar det som lösningsmedel även om det givetvis motverkar uttorkning och har en rent mekanisk verkan vid t.ex. förkylningar.

Frekvens är ingenting i sig, det är upprepningar per tidsenhet och kan handla om i princip vad som helst.... Du får nog allt förklara dig lite närmare om någon ska förstå vad du menar.

Hur skulle du lagra information i en molekyl menar du och vad för typ av information talar vi om?
Frekvenser från alla möjliga former ljud ljus el. Har du inte läst om Nikola Tesla så rekommenderar jag dig det, han har skapat i stort sätt hela samhället men ingen pratar om honom, där har du framtiden för 100år sen
biokonsult är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat