Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-15, 16:45 #4
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2006
rocky rocky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2006
Om dina nuvarande kunder är nöjda så kanske du kan få dem att rekommendera dig för andra? Annars kanske via sökoptimering, sociala nätverk osv?

Jag säger inte det här för att vara elak.
Efter ha varit inne er sida så känns den väldigt opersonlig, tips är att ni kanske skaffar några bilder och mer content. Till exempel exakt hur allt går till osv..
Tex.. Från att någon skapar ett inkassoärende till att ni skickar ut inkassobrev och sedan vidare till kronofogden. Och gärna något mer personligt, typ vad som helst egentligen.

Sen förstår jag inte varför man redirectas från www.friinkasso.com till rauskredit.friinkasso.com?

Jag skulle inte lämna ut mina inkassoärenden till er därför jag vet inte hur ni jobbar eller om ni har några referenser. Jag vill ju gärna ha kvar en återkommande kund kvar oavsett om dom har missat en faktura men i slutändan betalar.

Och det bör nämnas tydligare att ni tar betalt om inte kunden betalar och ärendet hamnar hos kronofogden. Den där gråa färgen på texten ni har, gör att det blir jobbigt att läsa villkoren.
rocky är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat