Visa ett inlägg
Oläst 2004-11-18, 07:55 #30
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
kan jag - så kommer jag

vad gäller
Citat:
Personligen föredrar jag Sthlm före Gbg eftersom man kan ta flyget till Sthlm
så går det faktiskt flyg till göteborg med ... kanske något som missats där ute i sverige men det gör det.. varje dag

vad gäller föredrag så kan det vara nyttigt faktiskt.. men svårt.. Vi har så olika branscher så det är svårt att hitta ett gemensamt ämne tror jag.
varför inte bara göra den första grejjen till något enkelt? en träff.. alla tar med sig en portfölj med papper och visitkort om vad dom sysslar med..

blir detta en årlig grej så kanske det slutar vara en wn träff och blir ett företagar seminarium istället med WN som utgångspunkt. men för den första träffen så ska vi kanske sikta lite lägre?

min idé är alltså - sätt ihop en liten sida - fixa en inbetalningsgrej där man pyntar in 1000:- (t.ex). denna avgiften står för boendet samt maten. dock inte resan till stället (och jag tyckte nog att kryssning var en bra idé)

samtidigt får man veta vilka som verkligen kommer och inte bara säger "jag kommer" (jag sitter i många forum - alla forum har nån gång försökt få till en träff med mer eller mindre lyckade resultat)
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat