Citat:
Originally posted by wedge@May 14 2009, 07:48
Och angående signaturlängden då - hur svårt är det att ändra ETT tecken i regelboken, ifall ni nu beslutat att det är 3 rader som gäller? Eller är det godtycket som styr där också?
|
Det är absolut inte godtycket. Det som styr är att jag inte har rättigheter till att ändra i det forumet. Annars hade jag redan gjort det.
Generellt så är all egenreklam förbjuden. Enligt reglerna. Men vi tar oftast inte bort poster i tex. webbhotellsforumet där någon har sagt vad de kan stå till tjänst med.
Vi vill dock inte att en ny användare, som sina första inlägg, kommer hit och postar trådar med försök till egenreklam överallt.
(Tråden som första inlägget relaterar till blev redigerat rätt snart efter att jag såg det. Webbadressen försvann från posten)
Vi skall försöka bli mer konsekventa i våra beslut om egenreklam.
Jag tycker att danielos sammanfattning av vad vi vill ha är bra.
Citat:
om man har en värdefull nyhet inom den egna organisationen så måste WN kunna vara ett forum för detta så att sådana nyheter blir förstahandsinformation.
|
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.