Ämne: EU-valet!
Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-13, 17:47 #122
gummiankas avatar
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2008
gummianka gummianka är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
gummiankas avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelpedal
Vilket parti ska jag rösta på i EU-valet? Moderaterna?

Jag håller med, det är en bra fråga. Det jag tycker är intressant är att alla verkar komma fram till att det självklara svaret på den frågan är PP. Det KAN ju vara så att en röst på PP är helt bortkastad, det kan också vara så att svaret inte alls är en röst i EU parlamentsvalet, utan att om man nu tycker det är extremt viktigt så kanske man måste engagera sig på annat sätt, som sagt, ibland räcker det inte att blogga om saker. Jag har också förståelse för att det ju självklart ligger en egoistisk ådra bakom dom val vi gör, för vissa kommer det aldrig bli intressant vilken nivå A kassan ligger på, eller hur mycket man får i bostadsbidrag. Människor och deras livsvillkor är olika, och hur man ser på och tar hänsyn till sin omgivning och omvärld skiljer sig självklart åt, delvis kanske baserat på dessa villkor

Citat:
Ursprungligen postat av Jan Eriksson
Sen gör vi svenskar mer rätt för oss när det gäller piratkopierade program jämfört med resten av världen. Är det pga/tack vare IPRED etc? Knappast, vi vill och är duktiga på att göra rätt för oss.
Mer rätt för oss när det gäller piratkopierade program ? Hur menar du då ? Har du några siffror på det ?
gummianka är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat