Ämne: EU-valet!
Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-13, 12:59 #100
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by gummianka@May 13 2009, 12:57
Okej, så vi har vad som i princip är ett enfrågeparti och du håller inte med om allt dom säger...jag vet inte, jag tycker att du motsäger dig själv, jag har svårt att se att man menar att en fråga är så viktig idag, men om 5 år så...vad händer då ? Har alla andra partier ändra sig ? Är frågan löst ? Jag säger inte att frågan är ointressant, tvärtom, jag vill bara mena att du är oerhört naiv om du tror att en missnöjesyttring på PP ger mer än ett verkligt engagemang, detta är en naivitet som jag kan förstå hos en 15åring, men kanske inte hos dig, det ÄR typiskt för den här generationen vill jag påstå, man övervärderar sin egen betydelse något (som sagt, jag vill fortfarande påstå att Blondinbella komer att få söka jobb någon gång i framtiden även om hon är bloggdrottning idag), och jag är övertygad om att detta kommer hoppa upp och bita samma generation i arslet...helt enkelt...
Ny Demokrati var ett enfråge, eller kanske få-frågeparti, som levde och försvann under en mandatperiod. De har dock lämnat stort avtryck på dagens politik som förs.
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat