Ämne: WN suger
Visa ett inlägg
Oläst 2009-05-12, 13:15 #33
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Citat:
Ursprungligen postat av SimonP
Jag tycker inte det är farligt med egenreklam så länge det är svar på en direkt fråga, t.ex om en trådstartare undrar -Vilka kan leverera tjänsten X? så tycker jag att leverantörerna själva ska få svara. Men om någon ägare/leverantör själv startar nya trådar med egenreklam så är det naturligtvis inte ok.
Det håller jag med om, och det har jag nämnt förrut, man har väldigt låg tröskel vad gäller egenreklam ibland, och jag håller med om att ett företag ska kunna svara på trådskaparens behov. Ibland blir det helt löjligt, en trådskapare kan ha ett specifikt behov, och man vet att det finns runt 1-2 företag max som kan vara aktuella, och de företagen får inte svara direkt i tråden utan måste vänta på att någon annan rekommenderar dom eller dom måste pm:a trådskaparen.
Håller inte med dig där, jag anser att man måste vara petig. Eftersom det finns betalda reklamplatser så hör reklam hemma där. Ska andra kunna göra reklam gratis blir det helt fel. Det är ju inte heller så mycket jobbigare att skicka ett pm än att skriva i tråden =)